آموزش, راهنمای خرید ویلچر

بورس و مرکز خرید و فروش ویلچر

بورس و مرکز خرید و فروش ویلچر 1

این روزها چه آنهایی که معلول هستند و چه آنهایی که معلول یا سالمند دارند به دنبال بورس یا مرکز خرید و فروش ویلچر می گردند. دلایل آن می تواند گوناگون باشد قببل از پرداختن به این بحث تذکر می دهیم که این فروشگاه صرفا در خصوص فروش اینترنتی ویلچر فعال است و خرید ویلچر دست دوم انجام نمی گیرد. اما دلایل تمایل عزیزان به بورس ویلچر یا مرکز خرید و فروش ویلچر چیست؟ در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

چرا به دنبال بورس فروش ویلچر در تهران هستیم

یکی از دلایل می تواند امید به قیمت پایین تر ویلچر در محل یا سایتی باشد که با عنوان بورس فروش ویلچر خود را معرفی کرده اند. بخاطر اینکه عزیزان  تصور دارند که چنین محل هایی ارزان فروش هستند که با کمال احترام به تفکر آنان تجربه ما نشان داده است که قضیه برعکس این موضوع است و دلیل  آن وجود دلالان در چنین محل هایی است. آنجایی که دست دلال فعالیت کند انتظار قیمت مناسب ویلچر داشتن خیال باطلی است.

مرکز خرید و فروش ویلچر در تهران

مرکز خرید و فروش ویلچر در تهران کجاست؟

چنین مرکزی که اختصاصی ویلچر و خرید و فروش آن باشد تقریبا فعلا وجود ندارد بیشتر همان فروشگاه انواع ویلچر مثل همین مهام تجارت هستند که ادعای مرکز خرید ویلچر را دارند اما صحت ندارد وقتی به آدرس درج شده مراجعه می کنید یک مغازه کوچ و معمولی را خواهید یافت که خبری از بورس ویچلر یا مرکز خاصی نیست.

مطالب پیشنهادی:

[display-posts category=”articles” posts_per_page=”6″]

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *