راهنمای تجهیزات پزشکی, راهنمای خرید ویلچر

آشنایی با برندهای مختلف ویلچر در ایران

آشنایی با برندهای مختلف ویلچر در ایران 1

ویلچر وسیله‌ای است برای کمک به افزایش توانایی افراد سالمند و یا کسانی که از ناحیه پا دچار سانحه شده و یا به صورت مادرزادی توانایی راه رفتن ندارند. ویلچرها با امکانات متفاوت تولید و عرضه می‌شوند تا بتوانند نیاز بیماران حرکتی با هر سطح توانایی را تامین کرده و با هر سبک و سلیقه‌ای سازگار باشند. هر یک از ویلچرهای موجود در بازار، برندها و مدل‌های مختلف  قیمت‌های متفاوتی دارند.

با توجه به تنوع بالای این دسته از محصولات توانبخشی، ممکن است افراد در زمان انتخاب بهترین نوع ویلچر، دچار تردید و سردرگمی شوند و از آن‌جایی که ویلچر یار همیشگی افراد ناتوان و کم‌توان است، باید در انتخاب آن، دقت زیادی داشته باشیم. به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم شما را با انواع برندهای ویلچر در ایران آشنا کنیم.

ویلچرهای اروپایی

اگر می‌خواهید بهترین خرید ویلچر برقی و دستی را در اختیار داشته باشید و قیمت هم برای شما اهمیتی ندارد، بهتر است، برای خرید برندهای ویلچر اروپایی اقدام کنید. این نوع ویلچرها از کیفیت و طراحی زیبایی برخوردارند. در ادامه به معرفی مهم‌ترین برندهای اروپایی می‌پردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

ویلچر میرا

ویلچرهای دستی و برقی میرا، برندی نام آشنا و معروف از کشور آلمان هستند. این برند، سابقه‌ای درخشان در تولید انواع ویلچر با بالاترین کیفیت را داشته و از طراحی بسیار زیبایی برخوردارند. حتی ویلچر‌های چینی کایانگ و فاکسی هم برای طراحی محصولاتشان از روی این برند الگوبرداری کرده‌اند.

ویلچرهای میرا در دو دسته برقی و غیر برقی تقسیم می‌شوند و از ویلچر حمامی گرفته تا ویلچر تمام برقی و هوشمند و یا ویلچر ایستا در این برند موجود می‌باشند.

آشنایی با برندهای مختلف ویلچر در ایران 2

ویلچر بریزی

ویلچر بریزی از دیگر برندهای نام آشنا و محبوب آلمانی است. این ویلچر گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که می‌خواهند از ویلچرهای اروپایی زیبا، راحت و خوش قیمت استفاده کنند.

به گفته خود این شرکت، بهبود زندگی مردم جهان جزئی از  DNA این مجموعه است و به طور کلی تخصص آن، ساخت وسایلی است که بیماران توان‌یاب را به راحتی جا‌به‌جا کنند. شرکت تولید کننده  ویلچر بریزی انواع ویلچر‌های دستی،‌ برقی، اسکوترهای حرکتی و وسایل کمک حرکتی و … را، در چندین کشور انگلیس،‌ آلمان، مکزیک، اسپانیا،‌ هلند،‌ لهستان، نروژ،‌ استرالیا و چین تولید می‌کند.

ویلچر سوپور

ویلچر سوپور از دیگر برندهای محبوب و گران‌قیمت ویلچر با طراحی شکیل و بی‌نظیر است. این برند، مدل‌های متفاوتی را عرضه کرده است، اما در میان مدل‌های مختلفش، ویلچر ایزی ۳۰۰ و ویلچر ایزی لایف بسیار زیبا و خاص هستند و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

ویلچر سوپور طراحی خاص و منحصربفردی دارد که در همان نگاه اول نظر هر بیننده‌ای را به خود جذب کرده.

آشنایی با برندهای مختلف ویلچر در ایران 3

ویلچر B&Bآلمان

ویلچر B&Bآلمان، از برندهای اقتصادی است که برای کاهش قیمت، در کنار حفظ کیفیت، تا حدودی مشخصات ظاهری آن را کاسته‌اند. به همین دلیل همواره رضایت کاربرانی را که می‌خواهند از برندهای آلمانی استفاده کنند، تامین خواهد کرد. این ویلچر قابل رقابت با ویلچر های بریزی است و با توجه به سلیقه و خواسته مصرف کننده انتخاب می‌شود.

ویلچرهای چینی

اگر قصد خرید ویلچرهای وارداتی با قیمت مناسب را دارید، برندهای چینی و تایوانی ویلچر می‌تواند گزینه مناسبی برای تامین خواسته‌های شما باشد. برخی از این برندها، از روی نمونه‌های اروپایی الگوبرداری کرده‌اند و همین امر  منجر شده تا ویلچرهایی با طراحی زیبا و منحصر به فرد در اختیار داشته باشیم.

ویلچر city  DK

شرکت تایوانی دی کی سیتی تولید‌کننده انواع ویلچر، دستگاه‌های بدنسازی و صندلی‌های ماساژ تا اسکوتر، دوچرخه و موتورسیکلت الکتریکی است. این شرکت بر این باور است که، رویای لذت بردن از زندگی و بهره‌مندی از سلامتی، تعادل و تناسب اندام است. بنابراین مجموعه دی کی سیتی، برای تولید محصولات خود، نوآوری، طراحی و تولید محصولات متنوع را بر پایه برآورده ساختن این رویا بنا کرده است.

ویلچر کایانگ

ویلچر کایانگ یکی از پر فروش ترین انواع ویلچر در بازار ایران است که با ایجاد تنوع زیاد در محصولاتش توانسته بخش عمده‌ای از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. البته این برند در ایران با نام‌های دیگری چون ویلچر jts و ویلچر مد اسکای شناخته می‌شود. ویلچرهای کایانگ، انواع مختلفی نظیر ویلچر برقی، دستی، اطفال، لگن‌دار و مسافرتی دارند.

آشنایی با برندهای مختلف ویلچر در ایران 4

ویلچر فاکسی

کمپانی فاکسی، از برندهای معروف چینی است که به صورت کاملا گسترده در تولید تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کند. ویلچرهای این برند، شاید قابل مقایسه با برندهای اروپایی نباشد، اما در مقایسه با دیگر برندهای چینی، از کیفیت بالاتری برخوردار است و ظرافت و زیبایی در طراحی آن به شدت لحاظ شده است. همچنین قابلیت‌های آن بالاتر از سایر انواع ویلچر معمولی بوده و همین امر باعث افزایش میزان رضایت مصرف کننده‌ها شده است.

ویلچرهای ایرانی

در سال‌های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی، کشورمان ایران، در راستای رفاه حال معلولین عزیز، محصولات توانبخشی متنوعی، از جمله ویلچرهای راحت، حرفه‌ای و مقرون به صرفه را طراحی و تولید کرده است. در این‌جا دو مورد از بهترین مارک ویلچر ایرانی را معرفی خواهیم کرد. 

برند مِدعیسی

این مجموعه از سال 1397 با برند MED IESA اقدام به تولید تجهیزات توان‌بخشی مانند ویلچر در طرح‌های مختلف از جمله نیمه‌ارتوپدی، ارتوپدی، توالتی، حمامی و مدل اقتصادی در دوجنس آهنی (استیل) و آلومینیومی سیک نمود.

ایران بهکار

شرکت صنایع پزشکی ایران بهکار، برند معروف ویلچر در ایران است که در زمینه تجهیزات پزشکی-بیمارستانی ، لوازم مصرفی و جراحی ، لامپ های پزشکی و تولید ویلچر فعالیت دارد.

سخن آخر

ویلچرها یکی از محصولات مهم توانبخشی است که تنوع بالایی دارند و هر کدام از آن‌ها با ویژگی‌های منحصر به فرد و قیمت‌های متنوع، خرید ویلچر را برای شما آسان کرده و می‌توانید متناسب با نیاز و بودجه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *