راهنمای خرید ویلچر

ویلچرهای برقی تایوانی و چینی

ویلچرهای برقی تایوانی و چینی 1

با توجه به تحریم ظالمانه ایران توسط کشورهای غربی واردات برخی از برندهای ویلچر برقی با محدودیت هایی مواجه شده است. لذا جهت تامین نیازهای بازار داخلی و با در نظر داشتن سابقه موفق برخی از برندهای تایوانی و چینی در بازار ویلچر برقی ایران. شرکت مهام ویلچر تلاش کرد تا آن برندها را با قیمتی متعادل تر از برخی رقبا وارد کند. قیمت ویلچر برقی تایوانی مهام متناسب با بودجه شما تنظیم شده است هر چند با بالا رفتن قیمت ارز وارد کنندگان چاره ای جز بالا بردن قیمت ها نداشته اند اما مهام ویلچر در امر تنظیم قیمت تمام شده تمام تلاش خود را کرده است تا بیش از پیش رضایت مشتری جلب شده و هدف اصلی شرکت یعنی مشتری مداری محقق شود.

ویلچربرقی تایوانی

انواع ویلچر برقی تایوانی با برند کامفورت توسط مهام عرضه می شود که به شرح زیر است:

A-103
S-103
N-103
W-103
دلیل انتخاب ویلچر برقی تایوانی توسط اغلب معلولین و سالمندان عزیز به خاطر کیفیت بسیار مطلوب و زیبایی خاص آن مورد توجه قرار گرفته به همین جهت انتخاب شما را تحسین می کنیم.

قیمت ویلچر برقی تایوانی

به معنای واقعی کلمه ارزان است البته مفهوم آن ارزان به قیمت دو سال پیش نیست! ولی در قیاس با سایر ویلچرهای برقی آلمانی و حتی چینی برخی از مدلهای تایوانی قیمت مطلوب تری دارند و در عین حال شرکت های تایوانی طی سالیان اخیر کیفیت ساخت را بالا برده و قیمت را هنوز رقابتی نگهداشته اند. توصیه مهام برای معلول و سالمند عزیزی که قصد خرید ویلچربرقی را دارند همین نوع تایوانی آن است.

ویلچربرقی چینی

چین در حدود یک دهه قبل در بازار ایران بدنام شد و دلیل اصلی نبود کیفیت ساخت قطعات در محصولات وارداتی بود ولی شاید کمتر کسی مطلع باشد که دلایل دیگری نیز موجب افت برندهای وارداتی و پیدایش دیدگاه منفی بین مردم ایران نسبت به کالاهای تولیدی چینی نیز وجود داشت از جمله برخی بازرگانان ایرانی که به دلیل داشتن رانت و صرفا رسیدن به سود بیشتر اقدام به واردات اجناس چینی درجه سوم به کشور کرده و به فکر منافع خود بوده اند و مصرف کننده را در اولویت نهایی خود هم قرار نداده بودند. در حالی که چین محصولات قباکیفیتی را نیز تولید کرده است. از جمله آن ویلچرهای برقی چینی البته برخی از برندهای آن کیفیت قابل رقابت با شرکت های اروپایی دارند. شرکت مهام در چندسال اخیر با رصد دو فاکتور اصلی کیفیت و قیمت تمام شده به سمت واردات ویلچربرقی چینی سوق پیدا کرده است. این اطمینان به کاربران ویلچرهای عرضه شده داده می شود که ویلچر برقی چینی درجه سوم به دست آنها نخواهد رسید.

ویلچر برقی LY-EB206RS2 Comfort

ویلچر برقی LY-EB206RS2 Comfort

مطالب پیشنهادی:

[display-posts category=”articles” posts_per_page=”6″]

در ادامه یک خبر مبنی بر ابداع ویلچری مختص آسانسور به اطلاع می رسد.

بـرای‌ راحتی‌ افراد سـالخورده یـا کسانی که قادر به راه رفتن نیستند، ویلچری به بازار عرضه شده‌ که ارتفاع صندلی آن با فـشار دادن یـک دکـمه تغییر می‌کند.روی دسته صندلی‌ آن‌ دو دکمه قـرار دارد: یـکی،قـرمز بـرای بـالا بـردن صندلی و دیگری،زرد برای پایین آوردن آن.بدین ترتیب،فاصله صندلی‌ این ویلچر را‌ می‌توان‌ با کمک موتور برقی آن‌‌ به‌ آسانی بین 10 تا 70 سانتی متر بالای سطح‌ زمین تنظیم کـرد.عمر برق‌دهی باتری این ویلچر، با احتساب 20 بار بالا و پایین بردن‌ آن‌ در روز، حدود یک‌ هفته‌ است.در ضمن،این باتری از نوع‌ غیر اسیدی و قابل شارژ می‌باشد.این وسیله به‌ کلید خـودکار قـطع برق نیز مجهز است که اگر (به تصویر صفحه مراجعه شود) به‌ مدت‌ 30 ثانیه ویلچر کار نکند یا از آن‌ استفاده نشود،برق آن به‌طور خودکار قطع‌ می‌شود. این ویلچر در 4 رنـگ بـه بازار عرضه شده و صندلی آن قابل شستشو است.بدنه‌ آن‌ از جنس‌‌ آلومینیوم و وزنش(به جز باتری)حدود 46 کیلوگرم و حداکثر ظرفیت آن 80 کیلوگرم است. طول و عـرض صـندلی‌ آن هم 40*38 سانتی‌متر است.

اگر سوالی در زمینه ویلچرهای برقی تایوانی و چینی دارید؟ با مشاوران مهام ویلچر گفتگو کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *