راهنمای خرید ویلچر

ارزان ترین ویلچر برقی موجود در ایران

ارزان ترین ویلچر برقی موجود در ایران 1

واژه یا صفت «ارزانترین» موجب ترغیب مشتریان در اصناف  مختلف جهت فروش بیشتر محصولات است. فروشندگان ویلچر برقی از این کلمه استفاده می کنند ولی نکته مهم در واقعی بودن و صداقت در تبلیغات فروش ارزانترین ویلچر برقی می باشد. تقریبا اغلب مشتریان با دیدن کلمه “ارزانترین” به متن صفحه وارد شده و خلاف تصور خود را مشاهده می کنند. در این مطلب به ارزان ترین ویلچر برقی یا ارزاننرین ویلچر برقی که در بازار تهران بفروش می رسد می پردازیم و همچنین از ارزان ترین ویلچری که مهام ویلچر می فروشد صحبت می کنیم.

ارزان ترین ویلچر برقی موجود در ایران 2

مهام ویلچر انواع ویلچر های برقی و ساده

ارزانترین ویلچر در ایران

شاید تا امروز باید به دنبال ویلچری برای شهر به خاطر این همه بی توجهی و نبود امکانات بودیم، اما با ۴ برابر شدن قیمت ویلچر معمولی نسبت به سال گذشته حتی دسته جمعی یک ویلچر ساده برای شهر نمی توانیم خریداری کنیم. این تنها بخشی از گفته های پر درد یک معلول می باشد. متاسفانه شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه امروز ما ناشی از هر عاملی که باشد هم اکنون محل بحث ما نیست بلکه قصد داریم در پس  نا امیدی در دل قشر مظلوم جامعه تزریق امیدی هر چند کم و کوچک کنیم و تلاش کنیم باز هم در بازار پر التهاب ویلچر برقی، ارزانترین نوع آن را معرفی و در صورت امکان به صورت اینترنتی بفروش برسانیم تا حداقل شاید چند نیازمند که توان خرید داشته باشند آن را تهیه کنند.

مهام ویلچر انواع ویلچر های برقی و ساده

ویلچر برقی تاشو را به جرعت می توان پر فروش ترین نوع ویلچر های برقی معرفی کرد. این ویلچر به دلیل های مختلفی از رونق فروش بالایی برخوردار است. از جمله ویژه ترین دلیل انتخاب این ویلچر قابلیت حمل و جا به جایی آسان آن است. همچنین ویلچر تا شو در بین دیگر ویلچر ها کمترین جای ممکن را اشغال می کند. از نمونه هایی که شرکت مهام تجارت عرضه می کند که جزء ارزانترین ویلچر برقی در ایران می باشد می توان به ویلچر برقی تاشو کامفورت که در چندین مدل مختلف در قسمت محصولات با درج قیمت اطلاع رسانی شده اشاره کرد. ارزانترین ویلچر برقی تاشو را می توان به صورت های مختلفی یافت. اما ممکن است برخی از انواع ویلچر های ارزان موجود در بازار تقلبی بوده و بی کیفیت باشند. به جهت تشخیص این مهم بهتر است که خریدار از قبل اطلاعاتی راجع به نحوه تشخیص کالای تقلبی از قبل جمع آوری کرده باشد.

ارزان ترین ویلچر برقی مهام تجارت کدام  نوع است؟

مهام تجارت روی هم رفته 5 نوع مختلف ویلچر برقی ارزان قیمت را می فروشد و در حال حاضر موجود دارد که عبارتند از:

  1. ویلچر برقی تاشو کامفورت Comfort-103-S
  2. ویلچربرقی تاشو KY140LA
  3. ویلچربرقی کامفورت Comfort 103N
  4. ویلچر برقی کامفورت LY-EB103A
  5. ویلچر برقی تاشو 112A

از بین این پنج مدل ویلچر برقی ارزانترین نوع موجود مدل 112A می باشد. همچنین می  توان ادعا کرد که این ویلچر جزءئ ارزانترین ویلچرها در بازار تهران بشمار می آید. آخرین قیمت را با مراجعه به بخش محصولات و سپس مراجعه به بخش ویلچر برقی و زیر مجموعه آن ویلچر برقی تاشو ملاحظه فرمایید.

Rate this post