کپسول اکسیژن چینی 10 لیتری همراه با مانومتر

(2 بررسی مشتری)

مشخصات

سیلندر اکسیژن 10 لیتری جهت استفاده در مراکز درمانی و یا منزل

  • ظرفیت: 10 لیتر
  • جنس بدنه آهنی
  • درجه خلوص اکسیژن: 99.99%

 

بررسی تخصصی و فنی کپسول اکسیژن چینی 10 لیتری همراه با مانومتر

که دستگاه های بسیار مهم پزشکی و درمانی است که در بیمارستان ها، کلینیک ها و منازل مورد استفاده قرار می گیرد. همه افرادی که به نوعی درگیر بیماری های تنفسی – ریوی هستند و برای حفظ سلامت خود نیاز به اکسیژن داشته باشند می توانند از این کپسول ها استفاده نمایند.

این نوع کپسول اکسیژن (Oxygen Cylinder) از نوع آهنی، فولاد ضد زنگ می باشد که نسبت به نوع آلومینیوم وزن بالاتری دارد و قیمت آن کمتر است. این کپسول های اکسیژن برخلاف دستگاه های اکسیژن ساز حجم محدود دارند و باید پس از خالی شدن دوباره پر شوند.

اجزای کپسول 10 لیتری اکسیژن چینی

کپسول اکسیژن 10 لیتری چینی که مشاهده می کنید دارای یک قسمت و بدنه استوانه ای شکل است که در آن اکسیژن ذخیره شده و یک قسمت دیگر هم به عنوان شیر تنظیم کننده خودکار عمل می کند که برای تنظیم فشار اکسیژن خروجی است.

علاوه بر این قطعات، مانومتر و نازال اکسیژن هم به فروش می رسند و به خرید جداگانه نیازی نخواهید داشت. برخی افراد برای راحتی در حمل و نقل و جابجایی دستگاه، از ترالی مخصوص استفاده می کنند تا وزن سنگین این کپسول ها فشار زیادی وارد نکند. شیشه محتوای آب مقطر نیز به جهت مرطوب کردن اکسیژن و تنفس راحت آن توسط افراد بیمار می باشد.

کپسول اکسیژن چینی 10 لیتری همراه با مانومتر را اگر در خانه نگهداری می کنید باید به دور از نور آفتاب قرار داده شود. همیشه، پر بودن محصول را چک کنید تا در موارد اضطراری مشکلی پیش نیاید. برای جابجایی نیز از پایه چرخدار یا همان ترالی استفاده می کنند.

ظرفیت 10 لیتری این کپسول برحسب میزان مصرف اکسیژن بین 90 تا 240 دقیقه متغیر است. درجه خلوص اکسیژن موجود در این دستگاه، حدود 99% است. جنس مانومتر برنجی است و در قسمت ورودی هم فیلتری برنزی قرار داده شده تا ذرات میکروب و باکتری ها امکان ورود به درون مانومتر را نداشته باشند.

کپسول اکسیژن چینی 10 لیتری همراه با مانومتر ‏از پرفروش ترین تجهیزات برای فروش اینترنتی

کپسول اکسیژن

 

برای دریافت مشاوره در خصوص خرید و یا خدمات پس از فروش محصولات مهام ویلچر می توانید با یکی از کارشناسان گروه ما با تلفن های زیر تماس بگیرید.

تلفن 65829307 (021) موبایل 9406506-0912

Rate this product

2 دیدگاه برای کپسول اکسیژن چینی 10 لیتری همراه با مانومتر

  1. Sorena

    خداروشکر بر عکس کپسولای دیگ این جنس واقعا چینی بود تونستم برای بار دوم شارژش کنم ممنون از زحماتتون

  2. حمید فراست

    با سلام برای گرفتن مشورت از شما برای خرید کپسول اکسیژن لطفا شماره تماس اعلام بفرمایید

    • مدیر سایت

      سلام و عرض ادب 09129406506

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد طبق سلیقه شما

محصولات مرتبط