رولیتور چهار چرخ ایرانی

  • مهام ویلچر،کامل ترین فروشگاه برای خدمات به مشتریان عزیز می باشد.
  • برای اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید

 

بررسی کلی رولیتور چهار چرخ:

رولیتور چهار چرخ ایرانی اساساً یک واکر چهار چرخ به جای دو چرخ است. این نوع رولیتور دارای چندین مزیت است، از جمله اینکه کاربر می تواند در مناطقی با فضاهای تنگ حرکت کند. رولیتور چهار چرخ تمایل دارد به راحتی در مناطق کوچک حرکت کند، می تواند پایدارتر از مدل های دو چرخ باشد.

نکته مهم در مورد رولیتور چهار چرخ این است که در صورت برخورد با مانع در چرخ جلو، احتمال پرتاب شدن آنها به جلو یا به راست یا چپ بیشتر از واکرهای چهار چرخ است. اگر کاربر از آن آگاه باشد و از نظر بدنی متعادل باشد و بتواند با آن مقابله کند، نباید مشکل بزرگی باشد، اما ممکن است اتفاق بیفتد.

استفاده از سه چرخه کاملا مستقیم و رو به جلو است، کاربر از پشت به غلتک نزدیک شده و همزمان آن را به سمت جلو حرکت می دهد، از آنجایی که چرخ های جلو در حال چرخش هستند، هرگز نباید غلتک هنگام استفاده توسط کاربر بلند شود. انجام دادن.

کاربر می تواند هنگام راه رفتن از ترمز برای کاهش سرعت و توقف یا قفل کردن استفاده کند. به طوری که غلتک به طور تصادفی از آنها دور نشود.

غلتک برای تحمل وزن کل کاربر طراحی نشده است. اما هنگام حرکت رو به جلو و تعادل در صورت لزوم، وزن ممکن است به دسته ها منتقل شود.

واکر چرخ دار یا بدون چرخ یکی از مهم ترین ابزارهایی است که به شما کمک می کند راه بروید. در بیمارانی که قدرت عضلانی اندام تحتانی آنها کاهش یافته است، دامنه حرکتی مفصل ران یا زانو یا مچ پا کاهش یافته است، درد یا بی ثباتی مفاصل دارند یا اختلال تعادل دارند، واکر می تواند مفید باشد.

 

برای دریافت مشاوره در خصوص خرید و یا خدمات پس از فروش محصولات مهام ویلچر “تنها فروشگاه تخصصی فروش ویلچر در ایران”می توانید با یکی از کارشناسان گروه ما با تلفن های زیر تماس گرفته و یا از طریق اپلیکیشن های واتساپ و تلگرام با ما ارتباط برقرار کنید.
تلفن:66972643-021 / مدیریت فروش: 09129406506 / خدمات: 09010822690
آدرس:تهران_خیابان ولیعصر_پایین تر از سه راه جمهوری_پاساژ سینوهه_طبقه منفی1_واحدT2

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رولیتور چهار چرخ ایرانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد طبق سلیقه شما

محصولات مرتبط