ویلچر برقی مسافرتی برند مهام مدل YHW-T003

58،000،000 تومان

بررسی کلی ویلچر برقی مسافرتی yhwt003  مهام:

ویلچر برقی yhwt003 دارای دوموتور با قدرت 400 و وات باطری 20 آمپر است، جنس بدنه ی از آلومینیوم باعث سبکی و راحتی در جابه جایی می شود. ویژگی منحصر بفرد محصول قابلیت تا شدگی آن است که در نهایت میتوانید بصورت یک چمدان با چرخ های کوچک آن را حمل کنید.

چرا استفاده از ویلچر برقی مسافرتی  YHW-T003 مناسب است؟

معمولا کسانی که از ویلچر استفاده می‌کنند برای سفر به صندلی‌های چرخدار راحت و قابل حملی نیاز خواهند داشت که تردد را برای آن‌ها آسان‌تر کند و هم‌چنین در صندوق عقب خودرو، هواپیما یا قطار به خوبی جا شود. این امر تنها با ویلچر برقی مسافرتی  YHW-T003 فراهم می‌شود، زیرا این ویلچر مسافرتی برقی از وزن سبکی برخوردار بوده و با توجه به برقی بودن این محصول، معلولین می‌توانند خود آن را به تنهایی کنترل کرده و به کمک آن زندگی شاد و مستقلی را تجربه کنند.

 ویژگی بارز این مدل، جمع شدن در چند ثانیه و بدون نیاز به جداسازی اجزا ویلچر از جمله باتری دستگاه است. به طوری‌که بعد از جمع کردن می‌توان آن را همانند یک چمدان کوچک چهار چرخ حمل کرد. در ادامه می‌خواهیم با این محصول توانبخشی مفید و کارآمد بیشتر آشنا شویم.

مشخصات فنی و ظاهری ویلچر

ویلچر برقی مسافرتی  YHW-T003 از ظاهری زیبا و چشم‌نواز، بدنه‌ای تمام آلومنیومی و استحکام بسیار بالایی برخوردار است وهمین امر باعث شده تا ویلچر با جذابیتی دوچندان، حمل و نقل آسانی داشته باشد و افراد بتوانند آن را با خود در هر نقطه‌ای که سفر می کنند، ببرند.

جوی استوک یا کنترلر قرار گرفته شده بر روی دسته به کاربر کمک می‌کند تا ویلچر را به سمت جلو یا عقب هدایت کرده و با آن می‌توان سرعت آن را کنترل کند.

تشک و پشتی ضد تعریق، منعطف و  قابل تنفس ویلچر و ساختار راحت آن باعث می‌شود تا معلولین یا سالمندان، در زمان استفاده، احساس خوشایندی داشته باشند.

انحنای موجود بر روی زیر دستی‌های ویلچر هم منجر به آسایش بیشتر افراد شده و کمر بند ایمنی روی این صندلی تاشو، ایمنی فرد کم‌توان یا ناتوان را در زمان حرکت فراهم می‌کند.

ویلچر نیروی حرکتی خود را از دو موتور با قدرت 400 وات و باطری  20 آمپرساعتی تامین می‌کند و توانایی  نگه‌داری شارژ بیشتر دارند. هم‌چنین وزن کم باطری و موتور استفاده شده در این ویلچرها، به وزن کم ویلچر کمک می‌کنند. یکی از ویژگی های مهم در ویلچرهای مسافرتی قابلیت شارژ شدن با برق شهری است.

چرخ‌های این ویلچر کاملا مستحکم بوده و به دلیل ضد سایش بودن از عمر مفیدی برخوردارند. بزرگ‌تر بودن دو چرخ عقب ویلچر هم کمک به تعادل و راحتی بیشتر آن می‌کند.

ویژگی‌هایی نظیر زیر پایی تاشو، جاپایی قابل تنظیم و ارتفاع صندلی استاندارد، ویلچر برقی مسافرتی  YHW-T003 را تبدیل به محصولی منحصر به فرد کرده است.

این محصول داری کیف ابزار و کیف شارژر می باشد.

برای آشنایی با دیگر محصولات به صفحه خرید ویلچر مراجعه نمایید.

 

3/5 - (2 امتیاز)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویلچر برقی مسافرتی برند مهام مدل YHW-T003”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد طبق سلیقه شما

محصولات مرتبط